loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 1199 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در این پست سایت کمیاب نرم افزاری را با عنوان onOne Perfect Photo Suite برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار محصول شرکت معروف onOne می باشد که یک مجموعه کامل از پلاگین های مورد نیاز نرم افزار فتوشاپ بوده و به راحتی می توان از آنها برای ویرایش تصاویر در محیط این برنامه استفاده کرد. اگر شما یک گرافیست حرفه ای باشید حتمآ می دانید که یک پلاگین تا چه حد می تواند در هنگام ویرایش عکس به شما کمک کند در واقع این پلاگین ها باعث افزایش امکانات نرم افزار فتوشاپ می شوند. در این مجموعه به طور کلی ۶ پلاگین با نام های Perfect Resize, PhotoTools, PhotoFrame, FocalPoint, PhotoTune و Mask Pro قرار گرفته که در ادامه به توضیح هر یک از آنها میپردازیم. پلاگین Perfect Resize همانطور که از نام آن پیداست امکان تغییر سایز تصاویر بدون افت کیفیت را در نرم افزار فتوشاپ برای شما فراهم می آورد که با کمک آن می توانید به راحتی اندازه عکس های دلخواهتان را تا ۱۰۰۰ درصد بزرگتر کنید بدون آنکه از کیفیت عکس کاسته شود. پلاگین PhotoTools نرم افزار فتوشاپ را به ابزارهای بسیار پیشرفته ویرایش تصویر مجهز می کند. در واقع در این پلاگین بیش از چند صد افکت در موضوعات گوناگون قرار دارد که میتوانید از هر کدام از آنها برای قرار دادن بر روی عکس ها استفاده کنید. همچنین ابزارهای دیگر این پلاگین شامل سیاه و سفید کردن عکس رنگی با ظرافت بسیار بالا، تغییر رنگ و تنظیم کنتراست نور در تصاویر، تبدیل عکس معمولی به عکس نقاشی، اعمال جلوه های مختلف وزش باد و باران به عکس و … می باشد. پلاگین PhotoFrame با دارا بودن بیش از صدها قاب عکس به شما کمک می کند تا تصاویر مورد علاقه تان را در یک قاب عکس دیجیتالی بسیار زیبا قرار دهید. علاوه بر این از این پلاگین می توان برای ساخت آلبوم تصاویر نیز استفاده کرد. پلاگین FocalPoint به شما کمک می کند تا به آسانی افکت های دلخواه خود را به عکس اضافه نمایید. در واقع اصلی ترین کاربرد این پلاگین افکت گذاری به گونه ای است که افکت مورد نظر نسبت به سایر قسمت های عکس شفاف تر به نظر آید در حقیقت محلی را که افکت بر روی عکس اعمال شده نسبت به سایر قسمت های آن شفاف تر و واضح تر خواهد بود و سایر قسمت ها تار و غیر شفاف می باشد. پلاگین PhotoTune ابزاری است بسیار دقیق برای تغییر رنگ قسمت های مختلف عکس ها. بیشترین کاربرد این پلاگین به منظور تغییر رنگ پوست چهره افراد در عکس می باشد که یکی از امکانات بسیار جالب آن امکان تغییر رنگ پوست اشخاص با توجه به نوع ملیت و محل زندگی آنها از لحاظ جغرافیایی است در واقع شما میتوانید با انتخاب کشور مورد نظرتان رنگ پوست افراد را در عکس به صورت خودکار تغییر دهید. پلاگین Mask Pro یکی از پرکاربرد ترین پلاگین های این مجموعه است که شما با استفاده از آن می توانید با دقت و ظرافت بسیار بالا اقدام به حذف پس زمینه در عکس ها نمایید. این پلاگین قادر است تا با جزئیات کامل اقدام به جدا سازی شخص و یا جسم مورد نظر شما در عکس نمایید به طوری که اگر بخواهید چهره ی فردی را همراه با موهای آن از عکس جدا کنید این پلاگین قادر است تا به راحتی اینکار را انجام دهد. علاوه بر این تمام پلاگین های این مجموعه با نسخه های مختلف نرم افزار فتوشاپ سازگار بوده و همچنین یکی دیگر از ویژگی های آن امکان استفاده در سایر محصولات شرکت ادوب همچون نرم افزارهای Elements و Lightroom می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- سازگار با نسخه های مختلف نرم افزار فتوشاپ.
- امکان استفاده از پلاگین ها در نرم افزارهای Elements و Lightroom.
- داشتن چند صد افکت مختلف در موضوعات گوناگون.
- داشتن ابزارهای بسیار پیشرفته ویرایش تصاویر.
- داشتن چند صد قاب عکس دیجیتالی مختلف.
- افزودن امکانات جدید و متنوع به نرم افزار فتوشاپ.
- دارا بودن پلاگین حذف پس زمینه در عکس با دقت و ظرافت بسیار بالا.
- دارا بودن پلاگین افکت گذاری بروی تصاویر.
- دارا بودن پلاگین تشخیص خودکار رنگ ها به هنگام حذف پس زمینه تصاویر.
- دارا بودن پلاگین تغییر رنگ و تنظیم کنتراست نور در عکس ها.
- دارا بودن پلاگین تغییر رنگ پوست افراد با توجه به ملیت آنها.
- دارا بودن پلاگین قرار دادن تصاویر در قاب عکس.
- دارا بودن پلاگین تغییر سایز عکس بدون افن کیفیت.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و …

روش نصب و رجیستر نرم افزار:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen وارد مسیر نصب نرم افزار شوید و فایل License Manager.exe را اجرا کنید و سپس گزینه Phone/Email License را انتخاب نمایید. سریال قسمت Installation ID را در کادر Hw-iD فایل Keygen کپی کنید و سپس بر  روی Generate کلیک نمایید. در آخر سریال تولید شده در فایل Keygen را در نرم افزار کپی کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
به دلیل بالا بودن حجم فایل ها برای اینکه نگرانی دوستان برای دانلود این مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهیداتی را وِیژه این فایل ها در نظر گرفته ایم و آن قابلیت بازیابی فایل هاست. فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزاری کمیاب تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

دانلود در پارتهای ۵۰۰ مگابایتی

onOne Software Perfect Photo Suite v6.1.0-www.kamyab.com.part1.rar

onOne Software Perfect Photo Suite v6.1.0-www.kamyab.com.part2.rar

onOne Software Perfect Photo Suite v6.1.0-www.kamyab.com.part3.rar

onOne Software Perfect Photo Suite v6.1.0-www.kamyab.com.part4.rar

onOne Software Perfect Photo Suite v6.1.0-www.kamyab.com.part5.rar

پسورد : www.kamyab.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 980
  • بازدید امروز : 1,591
  • باردید دیروز : 17,128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 900
  • بازدید هفته : 88,123
  • بازدید ماه : 273,728
  • بازدید سال : 2,297,363
  • بازدید کلی : 35,575,974
  • کدهای اختصاصی