loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 763 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

3tare.com | نگاهی به شخصیت شما با توجه به گروه خونی شما

http://rozup.ir/up/shir1mob/Pictures/shir1mob_Fotter1.png

افرادی که گروه خون B دارند
بر اساس آمار ها افرادی که دارندگان این گروه خونی هستند گروه زیادی نیستند اما بر اساس این تئوری می توانیم آنها را در دسته جالب ترین آدم های روی زمین جا دهیم. گرچه افراد بین گروه خونی را هر کسی نمی تواند تحمل کند اما آنها خصوصیات جالبی دارند که در اوج پیچیده بودن شان، آنها را زیبا تر جلوه می دهد… این افراد به شدت رک هستند. آنها به ساختارهای پیچیده اجتماعی کاری ندارند و در قید و بند آداب و تشریفات نیستند. به قوانین اهمیت زیادی نمی دهند و گرچه این ویژگی یکی از خصوصیات منفی آنهاست اما باعث می شود که این افراد در هنر و نوآوری و پدید آوردن راه و رسم های تازه، همیشه در صف اول باشند. این گروه افرادی انعطاف پذیر به شمار می روند.

پیچیدگی های آنها، چیزی از توانایی خارق العاده شان در تجسس کم نمی کند و این موضوع به خلاقیت شان می افزاید. این افراد تیزهوش هستند اما نمی توانید آنها را کنترل و وادارشان کنید که منظم شوند. این افراد تمایل زیادی به یک شغل مادام العمر ندارند. می گویند افراد گروه خونی B آشپزهای خارق العاده ای هستند و به سلیقه غذایی خود بیش از حد اهمیت می دهند. نکته عجیب اینجاست که تحقیقات نشان داده اعضای این گروه خونی، سهم زیادی در میان ورزش هایی که نیاز به تمرکز زیاد دارد، دارند.

3tare.com | نگاهی به شخصیت شما با توجه به گروه خونی شما

افراد با گروه خونی O
بر اساس تئوری ها افراد این گروه چه در رشته های ورزشی وارد شوند و چه در کسب و کار شان، همیشه در خط مقدم هستند چراکه افرادی هستند که عاشق رقابت هستند و می توانند در هر گروهی، مثل یک رهبر خوب و مقتدر عمل کنند. آنها افرادی هدفمند هستند و خوب می دانند که برای چه چیزی تلاش می کنند البته ریسک پذیر بودن شان هم در این مسیر همراهی شان می کند و چون درک خوبی از سلسله مراتب اجتماعی دارند و بعد از مدتی حضور در یک موقعیت، می توانند نظر مثبت دیگران را به خود جلب کنند.

افراد صاحب این گروه خونی، خوشبین و وفادارند و به نظر می رسد که میانه ای هم با عصبانیت ندارند. البته نباید فراموش کرد که این افراد در اغلب موارد بی نهایت حسود هستند و مدیریت بحران خوبی هم ندارند و به جای آن ترجیح می دهند از موقعیت های آشفته فرار کنند. درست است که آنها عاشق قدرت هستند اما همین ویژگی می تواند از اعضای این گروه، افرادی طماع بسازد.

3tare.com | نگاهی به شخصیت شما با توجه به گروه خونی شما

افرادی که گروه خونی A دارند

افرادی که به نظریه شباهت اخلاقی افراد با گروه های خونی یکسان اعتقاد دارند، می گویند اگر گروه خونی فردی A باشد، او فردی مشکل پسند و منظم است. این افراد عاشق هماهنگی و موقعیت های شفاف هستند و بیشتر از صاحبان هر گروه خونی دیگری از قانون پیروی می کنند. چنین فردی مدام به فکر سروسامان دادن اوضاع است و حتی لباس پوشیدن او هم همیشه مرتب به نظر می رسد.

محققان می گویند صاحبان گروه خونی A دلسوزترین آدم های جهان هستند اما در عین حال، افرادی کمال گرا بوده و دوست دارند همیشه در شرایط از پیش تعیین شده و منظم قرار گیرند. بررسی ها روی گروه خونی افراد نشان داده که کارهای مرتبط با قانون مثل وکالت و پلیس بودن، از هر کاری برای آنها مناسب تر است زیرا این افراد به جزییات اهمیت فوق العاده ای می دهند و از بایگانی و نگهداری اسناد هم لذت می برند. متعلقان به این گروه خونی، به شدت فداکار هستند و می توانیم آنها را به عنوان صادق ترین افراد جهان معرفی کنیم. آنها تودار هستند و کمی سخت تر از دیگران با جمع خودمانی می شوند. اعضای این گروه خونی گرچه رهبرانی باهوش و مقتدر هستند اما اشتباهات زیادی را هم مرتکب می شوند.

3tare.com | نگاهی به شخصیت شما با توجه به گروه خونی شما

افرادی که گروه خونی AB دارند

بر اساس آمارها این گروه از همه گروه های دیگر کم شمارتر هستند اما این گروه کم جمعیت را می توان گروه خاص و شاید فرهیخته ترین گروه دانست. آنها عاشق علم هستند و افراد منطقی، حساس و آرام به حساب می آیند. این افراد بسیار خونسرد و خویشتندار هستند اما مراقب باشید که از این خصوصیت شان سوءاستفاده نکنید و بار زیادی را روی دوش شان نیندازید. افراد دارای گروه AB، می توانند آشوب هایی که به پا می کنید را آرام کنند. آنها می توانند دیگران را با روحیه طنزی که دارند نقد کنند و با قهقهه هایشان جمعیت را سرحال بیاورند. آنها تاجران خوبی هستند و با پشتکارشان، خیلی زود پیشرفت می کنند. آنها حسابدارهای خوبی می شوند و به این رشته بیشتر از سایر مشاغل علاقه دارند. صاحبان گروه خونی AB افرادی وقت شناس هستند که نه به گذشته فکر می کنند و نه به آینده دور؛ برای او حال و آینده نزدیک در اولویت قرار دارد و با تمام وجود در زمان زندگی می کند.

برچسب ها برچسب ها : از روی گروه خونی انواع فال گروه خونی شخصیت از روی گروه خون طالع از گروه خونی فال گروه خونی نگاهی به شخصیت شما با توجه به گروه خونی شما ویژگی های شما از روی گروه خونی , تصوير طالع بيني , بهترين تصوير طالع بيني , جديدترين تصوير طالع بيني , دانلود تصوير طالع بيني , مشاهده جديد ترين تصوير طالع بيني , عکس طالع بيني , تصوير جديد طالع بيني , تصوير اين ماه طالع بيني , اخبار جديد در باره طالع بيني , تصوير کيفيت دار طالع بيني , تصوير مينياتوري طالع بيني , کاريکاتور طالع بيني , دانلود تصوير هاي طالع بيني , اخبار طالع بيني , خبر طالع بيني , دانلود جديد ترين اخبار طالع بيني , اخبار جديد طالع بيني , بهترين اخبار طالع بيني , سايت اخبار طالع بيني , خبر هاي طالع بيني , خبر جديد درباره طالع بيني , خبر طالع بيني , خبر توپ طالع بيني , خبر تازه طالع بيني , خبر واقعي طالع بيني , آخرين اخبار طالع بيني , آخرين خبر طالع بيني , آخرين خبر درباره طالع بيني , واقعه طالع بيني , خبر تلخ طالع بيني , خبر خوش طالع بيني , خبر خنده دار طالع بيني , خبر ناراحت کننده طالع بيني , خبر داغ طالع بيني , خبر هاي اين ماه طالع بيني , خبر هاي امروز طالع بيني , درباره خبر طالع بيني ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 758
  • آی پی دیروز : 980
  • بازدید امروز : 15,728
  • باردید دیروز : 17,128
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 900
  • بازدید هفته : 102,260
  • بازدید ماه : 287,865
  • بازدید سال : 2,311,500
  • بازدید کلی : 35,590,111
  • کدهای اختصاصی